Nur2643 Kızlar benim geçen adet dönemimde adetim sadece 1 gün yoğun şekilde kanamam oldu ertesi gün damla şeklinde geldi bu ay da adetime 2-3 gün kala test yaptım silik çıktı hamile olabilir miyim
ZulemEsra Nur2643 regl geciktikten sonra daha net cevap alırsın canım ama yumurtlama dönemine de bağlı. Gebelik yoksa ikinci çizginin hiç çıkmaması lazımdı.
Hurit Olabilir canım bir kan ver istersen hcgne bakılsın o zaman kesin sonucu alırsın geçen ayda o şekilde olduysa eğer farklı biseyde olabilir doktora gitmekte fayda var diye dusunuyorum