Lamia_Kolat Merhabalar. 28 haftadan kasilmalarim vardi ve nst yapildi sancim varmis,erken dogum riski olusturuyormus.28ci haftadan rapor yazdi ve isi erkenden birakmak zorunda kaldim.Simdi 32 haftami tamamladim ve hala ilac iciyorum,kasilmalarim hala var nst sancilar cikiyor.Bu durumda olanlar var mi?Her gun suyum gelecek,acilmam olacak diye stresle geciriyorum.😔 36 haftayi tamamlarsam kuvezde kalmaz kizim.
Sym_ Lamia_Kolat 27. Haftada lekelenmem oldu. Sancı çok az çıktı doktorum ciddi bi sancı değil dedi ama lekeden kaynaklı progestana başladık. 31 haftalık olduk oluşan her ağrıda panik yapıyorum bende 😔 Allah yardımcımız olsun
Eceece1 Lamia_Kolat bende 24 haftamdan beri var üstelik açılmayla 29 oldum bugün inşAllah devam eder🤲🏻
Lamia_Kolat Eceece1 Acilma oldugunu nerden anladi doktorun.Bende genellikle ultrasonda bakiyor acilma yok diyor,sende de o sekilde mi doktorun bakiyor canim.
Eceece1 Lamia_Kolat detaylı ultrasonda randevum vardı canım orda söyledi doktor, karında bakıyo ama en iyisi Altan muayene