Eceece1 Kızlar hiç asitli içecekler tüketmem hamileliğimden başından beri, hatta çokça su içerim. Çok fazla gaz’ım var 🙄 sizde böylemisiniz?
Svldlrbsy Eceece1 hamilelik bitene kadar var canım maalesef 🤗 hatta 5 6 ayda daha fazlalasıyo nasıl kıvranırdım anlatamam
Kubraaas @Eceece1 ben geçen gün gaz sancısından ağladım. Bütün karnıma sırtıma battı resmen. Çorap ve atlet giymeye dikkat edin.