Eliferdi canım demir ilacını kullan mutlaka. Sende çarpıntı , yorgunluk , uyku hali yapar. Hemoglobinin çabuk düşer. Bebeğe direk zararı olmuyor. Haftada iki üç defa ciğer ye. Doğum sonu da düzenli kullan demir ilaclarını. Ben günde 1 defa demir ilacı kullandım. 2 haftada 7 den 19 a çıkmıştı. sen doktoruna sor iki tablette iç diyebilir.