Peluskaa canım öncelikle sakin ol sakın üzülme stres onu daha çok etkiliyor. Şimdi doppler de kan akışı normal mi?
Nst normal mi ?
Kan akışında geri akım var mı ?
Bi de gelişim geriliği neresinde baş çevresi mi yoksa komple mi ?
Benim bebeğim de baş ve bacak ölçümü 36. Hafta da ama karın çevresi 33 de Cuma kontrol var bakalım ne olacak ama bu yukarıda sorduklarım hepsi normal Benim o yüzden doktor şimdilik korkulacak bişi yok dedi sadece zayıf bir bebek dedi 36 fayız ama kilosu 2300