Alexandre Kızlar sizde ödem oldu mu bnim ellerim burnum ayaklarim dolma gibi şişti sizde durumlar nasıl?
azizeguneyy Alexandre bu kadar şişmesi normal değil ama doktorunuza söyleyin gebelik zehirlenmesi olabilir. bende de öyle oldu son dakika ilaçlarla kurtuldum
yoyeomu12 Alexandre ben kızıma hamileliğimde balon gibiydim, doğumdan sonra sanki iğneyle patlatmışlar gibi hemen söndüm ama kimilerinde ödem kalıyomuş hemen atamıyomuş
azizeguneyy Alexandre genelde ödemden ve tansiyondan anlaşılıyor bacım doktora gidince söyle o an tansiyonunda yükselme olmaz ama testlerde gebelik zehirlenmen çıkar
yoyeomu12 Alexandre benim dudaklarım botokslu gibi yüzğm desen poğça surat, ayaklarım ellerim mutasyona uğramıştı😂 doğumdan hemen sonra o kadar küçğldüm ki ben bile tuaf oldum😂