Ozican Damlistanbul Ben psikolojik yatamadım hiç zarar verir miyim düşüncesindeydim. Hep soluma yatıyorum 31 haftalık oldum.
s_koc Damlistanbul ben nasıl olsa karın büyüynce yatamayacağım şimdi uykunun tadını çıkarayım diye yatıyorum. Henüz karnım şişmedi :)
Ilknur_emin Damlistanbul ben hâlâ yatıyorum hepte yattım 22 inci haftadayim doktorum bebek rahat edemediği pozisyonda vücudun seni uyarıp dönecek dedi
canimoglum53 Damlistanbul 6.aya kadar yattim doktorum yatabildigin kadar yat zaten sonrasinda yatamazsin dedi oyle de oldu :) bol bol yat benim yerimede yat 🙈
Damlistanbul canimoglum53 Ilknur_emin s_koc Ozican batma olmuyor mu kizlar? Ben ilk gebeligimde 5. Haftada battigi için uyuyamiyordum. Sizde nasil?
Ilknur_emin Damlistanbul batmanin onunla alakası olmuyor bende o haftalarda oluyordu ama zamanla geçiyor canım
s_koc Damlistanbul yok canım batma olmuyor, yani yatmayla ilgili bir batma olmuyor ara ara yoklayan kasık ağrısı batma oluyor ayaktayken de :) ben de sormuştum yatabilirsin demişti doktor
aksu5334 17+4 tam yüzüstü yada sırt üstü yatamıyorum çünkü böyle yatınca 2 3 dakika sonra taş gibi oluyo geriliyo orda sanki. Sağ tara yatıncada belli bi süre sonra batıyo. Şimdiden sol tarafa yatmak en rahatı geliyo
Eceyavuz Damlistanbul doktoruma bunu sordugum da güldü bana bebek ortada bile yok ne korkması diye.. 6 ayım bitene kadar yüz üstü yattim Çok şükür birseyde olmadi