Tugba54 kendi cevabınızı kendiniz vermişsiniz işte 💙 bebeğiniz rahatsız olduğunda sizi tekmeleyip pozizyon değiştirmenizi istiyo işte benim işk gebeliğimde 24 haftaya kadar karnım hiç çıkmamıştı hep üstüne yatıyodum karnımın sonra karnım çıktıkça tekme yiye yiye dönüyodum yatakta 🙈🙈 şimdi ikinciye hamileyim 10+1 oldu hep üstüne yatıyorum çünkü farketmiyorum. Allah korusun 🙏🏼 eğer ben rahatsız olurum dersenizde yastık koyun dönmenizi engellesin yan yatın 🙏🏼 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼💙