Elmalipasta Bugün tam 35 hftalık olduk yarın kontrole gidicem iki hafta önden gidiyor bebek acaba çatı muayenesi yaparlar mı bilgilendirir misiniz?
Ayse_Gul Elmalipasta bana 33. Haftada yaptı acile kaldırıldığımda açılmam vs yoktu sonrasında kan falanda gelmedi canım
Tuanadeniz1 Elmalipasta bende 34. Haftaya girince yapacağını söyledi ama daha çok erken bence ya yaptırmak istemediğimi söyleyeceğim gidince
yigitmom_ tugbadm Canim kişinin yapısına bağlı ama 4 gun once çatı muaynesi oldum ve hic hissetmedim düşün ki fitil yerlestiriyorsun rahmine öyle bir his derin nefes al kendini rahat birak
Ilkbebe tugbadm bende çok endişeli gittim canım yanacak diye. Doktora da söyledim korkuyorum diye. Çok kibar davrandı sağ olsun 😊 hiç acımadı kızlar. İşte kendimizi sıkmamamız lazım
yigitmom_ Elmalipasta 33+1 iken 4 gun önce çatı muayenesi oldum canım hic acılı bir islem degil 5-6 saniye sürüyor 1 gün sonra pembe sümüksü bir akıntı geldi oda muayene tetiklemis galiba . Seninde eger nst de sancin cikarsa yapabilme ihtimali vardir
tugbadm Ilkbebe saol canım ama yine de korkuyorum acaba çatı darlığı falan nasıl anlaşılıyor bir fikrin var mı ?
alidenizezgi Elmalipasta Açılma vs bir şey görmedikçe mümkün değil yapmaz. Bana 38.haftamda yaptı ilk çatı muaynemi.
burcis Elmalipasta bugün randevum vardı. 31+5 teyim. Doktor 3 hafta sonra gel nts ye bağlayalım dedi. Gerek duyarsa çatı yapar diye düşünüyorum. Arkadaşıma yaptılar çünkü. 35+5 te çatı yaptılar. Herhalde normaldir o zaman