Hatice_mustafa
Kızlar 17. Haftaya giricez inşAllah dün kaynanamgilde yattık eltim , gorumcem, çelebiler, çocuklar kalabalık bir aileyiz sabaha kadar battaniye yetmedi için 1 battaniye ile uyudum bacaklarımı toplayarak uyumusum ve bugün de burdayiz saygıdan hep bacaklarımı toplayıp oturuyorum ama çok ağrıyor bacağım bi sorun yoktur inş. Karnim ve belimde ağrı yok hicbir sıkıntı yok ama sadece bacaklar. Bide hamile olduğumuz için adet görmüyoruz ama normal de adet tarihim 20 si ayın o günler geldiğinde de gebeyken ağrı oluyor mu ???