Sghslove mavera ben başından beri yaşıyorum ama belimi doktora gösterdim bir yamukluk var dedi 😀 gebeyken hep olan şeyler hormonlarla ve bebeğin yerleşmesiyle ortaya çıkıyormuş. Bir baktırabilirsin istersen