Selvaelyenn ben krem kullanmadım.hiç almadım,düşünce gücüyle şifaya inanıyorum.Emzireceğim ve buna vücudum hazır olarak gördüm hep ve vücudum beni yanıltmadı.
philips göğüs kalkanı da silikon alerjisi yaptı,yapmasaydı fazla sütü biriktirmek için iyi oluyordu.