Busrakb Merhaba hanımlar. 8 haftalık gebeyim. Gebelikle ilgisi var mı bilmiyorum elimi sağ kasıgıma,karnıma hafif bile dokundursam sızı hissediyorum. Ağrı degil de kesik sızısı gibi. Bu durum neden olur?