Asenaa valla bugece ilk gecemiz evde abimzde ilk defa gördü bugün malum yoğun bakımda yattığı için tepki ilk önce algılayamadı hala bi tuhaf 🙃 oyuncak sanıo sanırım ilk hiç yokmuş gibi herşey rutinmiş gibi davrandı ilerleyen saatlerde kucağına falan istedi ölece baktı falan bide emzirince tepki gösterio ama ne dir anlamıyorum bakalım bu gece nasıl geçicek 😍