Ayzem_25 Hangi doktora gidiyorsunuz orada ? Bende oraya gidiyorum ama merak ediyorum Doğum yapan kardeşlerimizin düşüncelerini ben burda bekleyeyim 😊
Ayzem_25 Kbracnar bende Nail’e Gökçe hanıma gidiyorum canım . Nazmiye hanımı ve Naile hanımı ordaki göz doktorum ikisini tavsiye etmişti. Nazmiye hamımı da merak ediyorum açıkçası 😊
Kbracnar Ayzem_25 gebeliğimin başından beri nazmiye hanıma gidiyorum gayet memnunun 😊 Doğum yaklaştıkça strese giriyorum Doğuma eş girebiliyor mu diye sormak İçin açtım bu postu bakalım elbet Doğum yapan biri yazar 😊
Ayzem_25 Kbracnar erkek asistan yardımcı Doğuma alınıyor mu sorabilir misin bunu da burda paylaşırsan çok sevinirim canım
Gulsah_61 Ben dışarıdan Bi doktorla orada doğum yapacam sanırım anlaşması orası ile de varmış bende beklim bari doğum yapan varsa ve yazarsa diye 😇