gizemaydemir_ Folikasit vücutta biriken bir şey değil, fazlasını idrar ile atıyorsunuz yani ikisini bir içsenizde fazlasını vücut atacak. Burada yazılmış olan bilgilere çok itibar etmeyin. Bizzat takip eden doktorum da söyledi nette de var zaten açıp izleyebilirsiniz. Sağlıcakla kalın ☺️