Elen Yeniyüzyıl üniversitesi özel gaziosmanpaşa hastanesinde doğum yapan arkadaslar .. dogumunuz nasil oldu.. memnun kaldiniz mi? doktorunuz kimdi? Bende kismetse bu hastanede dogum yapicam bilgi verirmisiniz.. şimdiden tesekkurler...
Aysenuur Canım ben doğum yapmadım daha bugun yarın bende orda dogum yapıcam insallah. Ama icim cok rahat hastane konusunda. Bakim ve temizlik konusunda cok iyiler odalari da cok ferah. Doktorundan da memnunsan mis
Elen Aysenuur tesekkür ederim sizinde yardimcisi olsun insallah🙏kısmet bakalim dogum kanalina girmemis dedi doktorum cumartesi gittigimde