kader34 Kızlar dün detaylı usg ye girdim sağ tarafım da gündüzden beri bir ağrı var doktor biraz bastırdı muayne esnasında iyice görsün diye korkmalımıyım bebeğim hareket ediyo çok şükür ama ağrım var neyden kaynaklı olabilir bilgisi olan varmı?
Nihalcakmak58 kader34 ya nedense detaylida cok bastiriolar net gormek icinn sanirim bana hatri sayilir sekilde bastirdi radyolog efendi😁 benimde kasiklarim cok agrimisti bisey olmadi seninkide normaldir bence sakincali olsa o denli bastirmazlar zaten ..