online_mom Syma95 bende watsonstan almıstım organıc heralde ısmı.kokusu falan cok guzel.çok şükür çatlak falan yok ama yinede sürüyorum harika kokuyor 🌸🥰
Bsyldrmdlk Syma95 kullandım bir işe yaramadı göbeğinin üstüne kadar çatladım. Tamamen genetik ne sürerseniz sürün.
begumseker Benim kullandığım yurtdışından ondan marka olarak bilmiyorum ama organik olması yeterli bence ona dikkat edin.
Aby34 Cuma günü doğumum var yatış yapılacak hastaneye gram çatlağım yok her duştan sonra bebe yağı kullandım her gece de hekimoğlu marka hindistan cevizi yağı kullandım çok mrmnun kaldım
Denizbozok Organik soğuk sıkım olsun yeter bence aslında herhangi bir yağ kullandanız bile olur tatlı badem yağı, zeytinyağı