Weib Merhaba 12+3 haftalık hamileyim ve kıl dönmesi problemi yaşıyorum.Daha önce bi kaç kez de aynı problemi yasadım ama korktuğum için cerrahi işlem yaptırmadım .Doktora sordum cerraha basvurun dedi ama korkuyorum bu dönemde yapılan cerrahi işlem yada apse yapan iltihap bebeğe zarar verirmi basına gelen varsa ne olur biseyler desin
azizeguneyy Weib keşke zamanında yaptırsaydınız ne kadar ciddi bir sorun olduğunun hala farkında değilsiniz sanırım
Demirleblebi Weib doktora gidin ve cerrahi işlemi yaptırın. O işlem zarar vermez sonuçta uzman yapacak ama ihmalinizden kaynaklı oluşacak enfeksiyon zarar verebilir.
ZAsk Weib Hamileliğinizi etkileyecektir, çünkü tüm fiziksel aktivitenizi etkiliyor. Ben yıllar önce yaşadım ve ameliyat oldum 5 gün hastanede yattım. Kıl dönmesi+kist. Doktorunuza mutlaka danışın bebeğin sağlığını etkiler mi sorun geçmiş olsun
Weib Demirleblebi daha önce buna kalkıstım uyusturmadan işlem yapmaya calısıldı bu yüzden korktum malesef.