Busraae Kızlar yarın tetanoz aşısı olucam da aç yada tok gitmek gerekiyor mu? Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
Derya21d İlkini aç olmuştum hemşire öyle gel dedi kan tahlili fln da yapmıştı ikincisini tok karna yaptım
Selinsu Ben tok gittim tahlil vermedim hastanede doktorum takip ediyor diye. Sadece saglik ocaginda aşımı oldum geldim
Anne1_ Busraae canim aşının açlıkla toklukla ilgisi yok Nasıl istersen öyle git ama tahlilde yaptiracaksan ac olmalisin