Suna_Aysal Bugün kontrolüm vardi 35. haftamda genital bölgemde streptokok b bakterisi teshisi kondu , cogu kadinda oluyormus dogumda mutlaka antibiotik verilmesi gerekiyormus aksi taktirde bebege gecerse allah korusun ölümcül bile olabiliyormus . Bu konuyla ilgili tecrübesi olan arkadaslarimiz varmi cok moralim bozuldu :(
yigitmom_ Suna_Aysal bu haftalarda yapılıyorsa benimde söylemem gerek bir daha ki muayenemde doktoruma sorucam teşekkür ederim