Guleren ıhlamurun sakıncası yok gebelikte diye biliyorum siz yine araştırın ama ben demliğe ıhlamur, kabuk tarçın, portakal, elma kabuğu koyarak demleyip içmiştim boğazımı epey yumuşatmıştı o şekilde hafiflettim zamanla geçti hem boğaz hem kulak ağrım. Bir de Bademciğiniz şiştiyse boğazınızı tülbentle sarın ve ağızdan nefes almamaya özen gösterin. Hamileyken hasta olmak gerçekten çok zor Allah şifa versin, geçmiş olsun 🙏🏻🌸