Stella_ Kızlar bugün 2li tarama sonucumu aldım doktor sonuçlar iyi dedi. 3lü taramaya gerek var mı dedim biz hukuken önermek zorundayız dedi. Sizler yaptırdınız mı 3lü taramayı
Zeynepotlu81 Stella_ ben ilk gençliğimde 2 liyi yaptırdım bi sorun yoktu 3 u yaptırmadım. Bu sefer de 2 li de ense kalınlığı yetmiyordu yaptırmadım 3 luyu yaptırdım