Kumsalinannesii Nesibeferit canim kilot bez sızdırmıyor kaymıyor kesinlikle tavsiye ederim. Eve geldiğinde bebek bezi kullanabilirsin ben öyle yaptım gene öyle yapicam ama kilot bezin yerini hiç biri tutmuyor emin ol 😉 migrosta 20 tl ye düşmüş yeni aldım
Kumsalinannesii Dniiz büyük beden aldım ilk dogumda 100 kg la girdim rahatlıkla olmustu. Şimdi 90 olurum büyük ihtimal ama genelde büyük olanını aldım zaten birinde 9 birinde 10 tane var
Berdogan Olur hatta bende öyle düşünüyorum yapışkan kısımlarını keseceğim ve hamile külotunun içine koyacağım evde boşta duran 6 numara bez var 3 yaşında kızımdan kalma
Canefza Bedenini neye gore alacaksiniz acaba. Ben 62 kilodayim 31hafta. Doguma kadar 68olsam hangi beden gerekir acaba. Bi beden rahat olani mi almak gerekir 🤔