Miniksusamyolda Dün adetim iki gün geciktiği icin evde test yaptım çift cizgi çıktı sonra beta testi yaptırdım değerim 261 yani 3 haftalık falan hamileymisim daha cok kucuk olduğu icin keseyi göremedik o kadar heyecanlıyım ki sevgili anneler iyi dileklerinize cok ihtiyacım var . Bugun de aile hekimliğine tekrar kan ve idrar testi verdim genel değerlerime bakacaklar bir anda böyle bir maceranın ortasına düştüm Sudan çıkmış balık gibiyiz Esimle. Şu an sadece belim ve kasıklarım agriyor umarim geçer . Görüşmek üzere :)
smyye-12 bende hamile oldumu yeni ogrendim teset yaptim cift cizgi çıktı sonra hastaneye gttik ultrason ile baktilar gozukmedi. 2sun sonra tekkta cagirdilar yine gozukmedi o sira kan testi istedi doktor kan degerin yuksek gozukmesi lazim dedi bu arada kan sonucum 3764,7 çıktı sonra altan bakmam lazım dedi istemedim bakmam lazim dıs gebelik olabir diyince korkudan baktirdim kese gozuktucok şükür ama doktora sormayi unuttum kac haftalik diye oda zaten soylemedi kan testinden belli olurmu kac haftalik oldugu😍 bana cevap verebilirseniz sevinirim
Hande3636 smyye-12 hayırlı olsun 😊 son adet tarihinizin ilk günüyle internet üzerinden hesaplayabilirsiniz değeriniz zaten yüksek çıkmış siz hesaplayın 5. Haftalarda olabilir