Tazeannebaba Sevgili anneler bişey sormak istiyorum ilk hamileliğim cevremde bazi insanlar bana yükseğe uzanma bebek memeden ayrılır diyor bu ne demek bebek memeden nasıl ayrılıyor meme dedikleri nedir bunu kontrolde doktoruma sorucam ama daha cok var
ZAsk Tazeannebaba Mesela bana da yükseğe uzanma bebek eşinden ayrılır demişlerdi. Eşi demek plasenta demekmiş. Şöyleki gebelik sitelerinde bile uyarı olarak yükseğe uzanmayın vs yazar. Bence dikkate alın.
Erenimo Tazeannebaba bizde şöyle derler. Yüksek yerlere sünme, uzanma eşinden düşer.bunun doğruluk payı var yalnız. Eskiden olduğu gibi tüm vücudunla yukarılara sünmemelisin.
Meleginannesi55 Tazeannebaba doktor bana yükseğe uzanma diye ikazda bulunmuştu çok yapmamaya çalışıyorum ama böyle bi gerçek var yani bir sorun teşkil ediyor sizde yapmayın
ZAsk YAani dikkatsizce yapılan uzanma hareketi ciddi kas sorunları ve ağrı yaşamanıza sebep olabilir.
Sebogelin Tazeannebaba Memeden ayrılmak demekle neyi kastediyolar bilmiyorum ama hamilelik süresi boyunca uzanmak yasak zaten tehlikeli düşük sebebi olabiliyor
Deletedmom0098 Tazeannebaba aynen uzanılması tehlikeli dikkate alın bence Batıl inanç falan değil Zaten dikkat ettiyseniz uzandığınızda ağrı oluyor o an karnınızda Yani ben öyleyim yükseğe uzandığım zaman sanki kemiklerim kırılcakmış gibi ve karnmda ağrı oluyor
SevincDeniz1 Tazeannebaba Doğru söylüyorlar canım tabir yanlış olmuş sadece bebek kordonla anneye bağlı eğer sen çok fazla bir yerlere uzanirsan o kordon geriliyor ve Allah korusun kopma ihtimali oluyor sen her zaman dikkatli ol çok fazla bir yerlere uzanma
azizeguneyy Tazeannebaba doktoruna sorma cidden dalga geçerler. yukarı uzanmama muhabbeti gerçekten var ama meme ile alakası yok. bebek memende değil ki?
Portakalcicegim05 Meme dediği plesenta canım bebeği beslediği için eskiler öyle tabir etmişler ve doğruda söylemişler yukarlara uzanmak hamilelikte tehlikeli yapılmaması gerek arada dikkate alalım büyüklerimizi 😊😊
Zehra321 Tazeannebaba bebek memeden tutunur diyorlar bana da 😂 Bi rafa uzansam kayınvalidem hemen bağırıyor dur ben alayım diye , bana göre de saçma öyle abartı bir hareket yapmadıktan sonra birşey olacağını sanmıyorum eskiden nenelerimiz ne işler görürmüş o halde 😂
Tazeannebaba Zehra321 ya değil.mi sırtlarında neler neler taşıyorlarmis esimde bana raftan bardak aldırmıyor temizlik yapicam bırak kalsın ev temiz diyor
Minnos12anne Tazeannebaba iyi guzel dionuzda eskiden 10 gebelikten kac tanesi dsuk oluyormus bosuna mi oluomus
Ipek86 Tazeannebaba bence dogruluk payi var, memeden kopar demeleri kordon bebekden ayrilir ve bebegi artik beslemez anlaminda, ama doktorlar genelde kordon bebegin boynuna dolanmasin diyede uzanmayin der