Bhrycl144 7+4 günlük hamileyim midem de acayip bir ağrı ağzımda da inanılmaz derece de gitmeyen hep kötü bir tat var . İştahsızlıkta var :( doktora gittim bu süreçte normal dedi. Ama ağzımda ki bu kötü tat beni çok rahatsız ediyor ne yapmalıyım sizce ?
ayse_1608 Bhrycl144 Bhrycl144 o tat hiç bir şekilde geçmiyor canım hamileliğim boyunca hiç midem bulanmadı kusmadım ama o agızdakı kötü tat beni mahfetmıstı 3ay sürdü yedıgımden hıc bır tat alamıodum yıyemıodum bişey ama 3aydan sonra geciyo inşallh senın daha erken geçer🙏🏻
Linesarye Bhrycl144 28+5ci haftama olmama rağmen hala ağzmda acayip kötü bir tad var ne yesem cok kotu geliyo insaAllah senn uzun surmez gecer
Unlcsk Bhrycl144 bende de aynı sorun var canım. Gastrit ve reflüm vardı ondan olabilir diye düşünüyorum ama olmasa bile gebelikte normalmiş sanki aseton içmişim gibi. Tansiyon düşüklüğü de oluyor o olunca daha da artıyor
Muki Bhrycl144 o ağızdaki tat asla geçmiyor malesef tuhaf bişey metal bi tat gibi bi de benim kusmalarm bulantılarım fazla tuz biber oluyo üstüne 😢
Eylulnetya 47 günlük hamileyim ve benimde reflüm var ağzımın içi çamur gibi sürekli bir şişkinlik halindeydim kendimi hiç iyi hissetmiyorum :)