Belindaa Viyanarin21 26+5 yani 27. Haftadan merhaba 👋🏼 Biz günlerimizi yatarak ve iğnelere geçiriyoruz erken doğum riskimiz var amaaaa moralimizi de yüksek tutmaya çalışıyoruz😍 sizde durumlar nasıl
Farahmelis 27. Haftanın içindeyim çok hareketliyiz çok şükür herşey yolunda ama geceleri wc uyuyamama ve bir tarafa yatınca en fazla 4-5 dk kalabiliyorum sürekli dönme isteği tabi bel ağrısı. Prensesimi bekliyorum ocakta. 🥰
SelinErd0gan 27+4 çok hareketli bir kızım var bende ocakta bekliyorum inşallah ama geceleri özellikle sürekli kasıyor kendini doktor çok sık olursa haber ver dedi şimdilik çok sık değil ama inşallah sıklaşmaz erken doğum olasılığından korkar oldum