Ecelif Kızlar benim son adet tarihim 8 ağustoz ultsorona göre bugün 8+2 hamileyim ikili test 12. Haftada yapılıyor, ben sat a göre mi ultrosona göre mi bu tahlili yaptırmam gerek doktorum bir bilgi vermedi
Ecelif miine cnm onu biliyorum benim ultroson tarihi ile sat bir değil o yüzden 12 hafta da daha sağlıklı sonuç çıkıyor ya ben sat göre 9+6 ultroson da göre 8+2 o yüzden haftasını kaçırmak istemedim
Momdilay Ecelif hayır ultrasona göre artı 2 veya eksi iki normal demişti doktorum,inşallah sizinki de gününü yakalar🙏
Ecelif miine olsun canım çok sağol 😊 ben en iyisi pazartesi günü için randevu alayım özelden o zaman sata göre 11+4 olmuş olucak belki yaparlar ikili test