Islim123 Kızlar 11+2 günlük hamileyim yüzüm sivilce doldu yağlı yiyecekler ve aburcubur tüketmiyorum çok rahatsız ediyor beni yaşayan ve sebebini bilen varmı acaba?
ayseogndr Islim123 adet görmediğin için sivilceler çıkıyor bende yağlı yemiyorum abur cubur bile ama boynumun altina kadar sivilce doldu hem adet görmüyoruz diye hemde hormonlar dan dolayı canım
asyaa15 Islim123 bende 11+1 im. Bbugün bikaçtane çıktı sivilcem ama hic hamileliğe yormamıstım. Çekirdek falan yedim ondanmı acaba diyodum. İnşallah çogalmaz. Normaldede aşırı çıkmazdı bende.
inci07 Benim de yüzüm korkunç halde progestan kullanıyorum sanırım onun da etkisi var..çok üzülüyorum her gören yüzüne noldu diyor inş leke kalmaz
Zynpsft İlk hamileliğimde benimde öyle olmuştu hormonlarla alakalı şimdi yine hamileyim bir sıkıntım yok