arslanmerve57 Happymamizmir selam bende 13+2 deyim aniden ara ara geliyor baskı gibi değil mi ? Doktoruma sordum normal rahim genişliyor bebek baskı yapıyor dedi 😊
Happymamizmir arslanmerve57 kan tahlili 10 gün önce yapıldı ana çıkardı diye düşünüyorum Doktoruma sordum progestan tahriş yapmış olabilir dedi ama alttan muayane edelim demedi🙄