beyazguvercinim33 Biz günümüzü aldık Allah’ın izniyle 29 Ekim de bebeğime kavuşacağım 36+1 benimle aynı tarihte Doğum yapacak olan varmı ❤️🧿😓
ZAsk beyazguvercinim33 Ayyy ne güzel bir tarih. Özendim vallahi ☺️ Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin.
MinnosAnnis beyazguvercinim33 sizden 8 gün önce Doğum yapıcam canım 21 ine tarih verdi doktorum Pazar günü yatışım var çok çok heyecanlıyım 🤩🤩
Shr68_ Ayyyy ben bennnn 💁♀️ Sabah 9 dan sonrasına sezeryanla gün verdi doktor ikizlerime kavuşmama çok az kaldı RABBİM sağ Salim kucağımıza almayı nasip eder İNŞALLAH ❤️Bu arada bizde 35 haftalık oluyoruz o zaman İNŞALLAH küveze almazlar miniklerimi 🤲
beyazguvercinim33 Shr68_ 😁😁😁hadi inşallah cumhuriyet bebekleri olacak çok heyecanlıyım bende bugün söyledi doktorum 2 hafta geriden geliyor dedi ama önemli değil sen hazırlan dedi 🤲🤲
beyazguvercinim33 MinnosAnnis 😍😍bende çok heyecanlıyım ❤️Ama burdan bebeğin kilosu az olan anneadaylarına Öner’im 1 haftada bebeğim iyi oranda kilo aldırmışım bin şükür Her gün 1 avuç çiğ badem Yoğurt Her gün 2 bardak süt Hergün 2 yada 1 tane muz ❤️
beyazguvercinim33 MinnosAnnis annem 3-4 sene önce badem vermişti kabuklu fırsat olup yemek nasip olmadı 😁ama şimdi mecbur bebek için kırıp yiyorum iyi geliyor
Brcm_Rsm Günaydin😊 bizim de sali gunu kavusmamiz insallah🤲🏻 22 ekim dedi doktorumuz 38+5 oluyoruz erken degil dimi kizlar
beyazguvercinim33 Brcm_Rsm benim tam 38 girmiş olacak erken değil bence oğlum da öyle alındı Hayırlısı inşallah 😍