Emine7 sen yoruluyosan felan da hareket etmeyebilir. Oda yoruluyor çünkü. Bide kontrolünü bekleme bu gibi durumlarda bana kalırsa. Acile felan gidip muayene ol. Hem için rahat eder. Hemde ters durum olursa müdahale edilebilir. Bide ben o haftalarda çok hissetmezdim hareketlerini zaten. 24ten sonra net hissetmeye başladım.