gizemz Arkadaşlar merhaba 38+3 deyim. Aniden karnım sertleşiyor sıkışma gibi bir şey yaşıyorum sonra geçiyor düzensiz'. Bu yalancı Doğum sancısı olsa gerek. Birde vajinada aniden batma yaşıyorum özellikle ayaktayken adım dahi atamıyorum bir kaç saniye sonra geçiyor ama gün içerisinde sık sık oluyor. Kasılma dedikleri vajinaya bıçak batması gibi bir şey mi yoksa adet ağrısı gibi bir şey mi deneyimli gebelerimiz yardımcı olabilir mi ?
ulkukrts gizemz kasılma karında olur sancı kasıkta ve bacaklarda olur bebek top gibi toplanır karnın sert ve yuvarlak olur top gibi kasılmış olur Doğum belirtisi olabiliyor bazı kasılmalar ben yaşamıştım
gizemz O zaman vajinada batma hissi kemiklerle alakalı sanırım esnemeye başlıyor ve Doğuma hazırlıyor olsa gerek
gizemz ulkukrts hiçbir şey çıkmadı genelde o batma hissi ayaktayken oluyor nst de yatakta hiçbir sancı gözükmüyor
ulkukrts 27_ o aylarımda hiç yaşamdım son günlerimde yaşadım 2 gün kala kişiden kişiye değişir tabiki
gizemz İlk o batma hissini 35.haftamda çok ayakta kaldığım bir gün hissettim son 2 haftadır günde 7 8 kere oluyor