melekanne12
Pkoluyum. Adetim 1 hafta gecikti. Kasık ağrım ve yoğun şeffaf akıntım vardı. Kadın doğum doktoruna gittim. Beta hcg için kan verdim.
Aynı gün ovülasyon testi yaptım. Yumurtalama günümdü. (Test sonuçlarına kadar korunmamız gerekiyordu. Ama biz dikkat etmedik.)
Ertesi gün beta hcg negatif çıktı. Doktor tarlusal verdi. Bugün kullanmaya başladım. Sabah içtim. Gün içinde afedersiniz 2 defa gittiğimde peçeteye açık renkli kan damlası geldi. Adet olacağım içindir di mi? Başka durum olupta kendimi kötü hissetmek istemiyorum. İçmeye devam etsem mi?
Daha önce 2 defa tarlusal kullandım ama hiç böyle olmadı. O yüzden aklımda soru işareti kaldı.