Nur55 Merhaba arkadaşlar. 27 haftalık hamileyim dün kontrol için hastaneye gittim doktorum hastaneyi bırakmış. Kendisine çok güveniyordum. İlk oğlumu da onda doğurdum şimdi çok ortada kaldım hastane değiştirmeyi de düşünüyorum yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim
Kumsalinannesii Nur55 başarı hastanesi Selime hocaya gidiyorum ilk doğumumu o yaptırdı. Tavsiye ederim ismimide söylerseniz tanır yarin yanına gidicem memnunum ben Öznur ismim
Cerenbk Sultangazi medigold hastanesi remzi bey 👍🏻 Hamilelik sürecindeki ilgisi takibi sabrı ve doğumda verdiği destekle kendisini tek geçerim 😌