Yesim_Aydin ben 8 gün önce sizin gibi doktorumun öngörüsü ile hiç Doğum belirtim olmadan sezaryenle doğum yaptım, sadece 7 gün küvezde kaldı solunum sıkıntısı yüzünden, bir de minik olduk biraz başka da problem yaşamadık şuan göğsümde uyuyor yavrum 😍 hiç tedirgin olmayın bebek için böylesi daha doğru diyorsa doktorunuz güvenmekten başka çare kalmıyor