bsra18- EAK ya ben kör oldum da okumayı mı unuttum😱 bu nasıl bir soru çocuk kırmızı olur kimse mi bilmiyor bunu 🤦🏻♀️😱😱
EAK bsra18- Yanlış bilgi verme bence canım.Gül kırmızı değil de morsa ne olacak?Çocuk yılmaz morgül olur
EAK ycllksa Çatlaklar için kantaron yağı çok iyi canım.Ben 37 haftalık oldum kafama sürmeyi unutmuşum sadece kafam çatlak şu anda.
Mrvgk Serap_23 dayananadım bidaha yazcam😀 gül koklamak çok sıkıntı değilde bu soruyu soran biri bir çocuğu ziyan edebilir asıl o sıkıntı 😕
Nur178178 Serap_23 hıım bu durum kokladığın gülün rengine göre değişir cınım mesela beyaz gül ayrılık derler ya hamilelikte asla koklanmaz sen kırmızı kokla bol bol ama dikenine dikkat et o da ayrı bir konu
Nur178178 EAK ayy bunu bende düşündüm ama sonra şey düşündüm yutmuş sayılsak bu zamana kadar bir şekilde çıkarırdık değil mi yani yediğimiz yuttuğumuz şeyler çıkıyor bebek çıkmıyor ya sağlam yuttuk ya da hiç yutmadık o yüzden suçluluk çekme bence 😂😂
EAK Nur178178 Haklısın canım.Çevremdeki insanlar görümcelerim falan strese soktu beni.Biz 18 aydır evliyiz eşimin 8 kardeşi 20yıldır bizde kalıyorlar.Gerildim o yüzden bende.