Gunes_Ozcan Kizlar ben 6.Hafta hamileligimi geciriyorum .goguslerim agriyor ama hic bulanti kusma diye birsey yok .tam tersi karnim fazla açiyor .gecen haftaya kadar sik sik tualete cikiyordum simdi gecti .kim boyle birsey yasadi cocugunu saglikla eline aldi??????????
Smraozn12 Gunes_Ozcan cnm cok normal bnde mide bulantı 11 12den sonra başlamıştı suan 21+3üm sabahları ara ara devam edıyo en guzel gunlerin suan 😂
Baklava Gunes_Ozcan illa aşırı bi belirtin olucak diye bisey yok 😊 keseyi filan gördunuz mu. Belirtiler icin daha erken dir belki 😊 Ben bu gun 6+0 im yavas yavas tıksınmeler var.7.haftada basliyo zaten benim mide bulantilari.bakalim bunda ne olucak.
Leyla508 Gunes_Ozcan 6+2 yim bende de göğüs hassasiyeti dışında pek bi belirti yok 😀 1 haftadır yattıgım zaman kalbimde çarpıntı hissi oluyor. Kalp atışını duydunuz mu siz
Civcivim_34 Gunes_Ozcan 8 haftalığım bende de hiç belirti yoktu doktora gittim ne güzel şanslısın işte dedi bebek de hiç bir sıkıntı yok kalp atışlarıda var dedi çok şükür
Gunes_Ozcan Baklava Evet gördük gecen hafta bir yildirki hamile kalamadim Leyla508 Yok daha duymadik@ Civcivim_34 Ya in şa Allah benimkide oyle olsun Gunes_Ozcan kozlar ben cevaplayamiyorum yorumlarinizi yazdiklarim gitmiyor???
Blgzr_58 Gunes_Ozcan bence şanslı bir gebesin mide bulantın falan yok inşallah olmaz her hamilelikte mide bulantısı olacak diye bir şey yok canım heveslenme yani olsun diye 😊😊
Ebruas Şuan 29 haftamızdayız karnım da olmasa hamile olmadığımı düşünücem bazen olmayabiliyor demek ki bende çok belirti bekledim ama hala bişi yok
bayanturkolog Aynı senin gibiydim ben nasıl hamileyim siyordum hiçbir şey hissetmiyorum. Taki 10. Haftada başlayıp 7 aya kadar bulantılar devam edene kadar 😂 kendi kendine nazar değdirme 😊
Baklava Serrax yok ben 5+2 iken gitmisim doktora o yüzden cok kuçuk gordu zaten keseyi.kalp atisi icin 3 hafta sonra gel dedi.8+2de gidicem bisey olmazsa.betahcg yukselmezse daha erken gidicem.siz ne zaman kalp atisi icin gidiceksiniz
Serrax Ayrıca bende de bulantı falan yok. İkinci gebeliğim bu diğerinde de olmamıştı çok şükür Sağlıkla geldi kızım 3,5 yaşında şimdi🧿❤️