latteanneoluyoooor Merhaba güzel anneler anne adayları biz 34+2 olduk bugün doktor kontrolümüz vardı doktor suyumun azaldığını söyledi emin olmak için hemen detaylıya istek attı orda da öyle çıktı doktorun sekretere azalmış 55 olmuş dediğini duydum nst istediler ona normal dediler bebeğimin kilosu ise 2465 olmuş kilo iyi dediler ama ondan da korktum sizin bu haftalarda kilolar nasıldı birde doktor bebeğin hareketi azalırsa hemen gel azalmazsa haftaya geri gel dedi doktorum başına gelen 37-38 haftayı gören var mı veya başınıza neler geldi nasıl süreçler atlattınız erken doğum yapanlar oldu mu doğumdan sonra neler yaşadınız lütfen bilgilendirin beni 😕
Ysmgns latteanneoluyoooor benim başına geldi canım suyum azaldı günde 24 bardak su içtim 3 güne düzeldi boll suu iç ve günde 2 bardak sabah akşam havuç suyu iç ihmal etme rabbime bol bol dua et hiç bişey olmaz suan 39+2 haftalık olduk
Firdevsi Canm havuç ve havuç suyu armut bebeğin suyuna iyi geliyomuş bi dahaki kontrole kadar bence bol bolye gersini Allaha emanet et inşaAllah hakkında hayırlısı olur
latteanneoluyoooor Firdevsi havucu günde üç dört tane yiyorum çok sevdiğimden ama bilmiyorum etki etseydi azalır miydi hiç ama yine de deniycem canım teşekkür ederim