Cansuyildirim Selaam kızlar 🌸 Biliyorum hissetmek için çok erken ama, sanki sağ kasığımda bi duyarlılık var. Sol tarafım bomboş gibi. Sağ da olunca erkek diye duymuştum. Hissetmem normal mi? Cinsiyetle bi alakası var mı? Gönlüm bıcır bıcır bi kızdan yana 🙈 Tabi ilk temennim sağlıklı olması 🙏🏼
Bsye16 Cansuyildirim benimde ilk hissettiğim andan beri hep sol tarafimdaydi, sol kasığımda yumruk gibi toplaniyodu 20 haftalık olduk hala sol tarafimda cinsiyetimizde erkek ☺️
Badevehande Haftalar ilerledikçe sağ sol alt üst karışıyor canım cinsiyetle hiç Alakası yok😅 tabi o haftalar herşey merak konusu😍
Cansuyildirim Badevehande Aynen öyle düşünmeden edemiyo insan heycan stres duygusallık hepsi bi arada hamilelik kafası çok başkaymış ☺️
Badevehande Cansuyildirim cinsiyeti öğrenene kadar tatlı heyecanlar 4.aydan sonra ise yetişmiycek hissi sonra artık doğsun hissi nasıl doğacak hissi derken pıt diye kucagımızda inşallah 😅❤️
Cansuyildirim Badevehande Ayy inşallah bu telaşlar olmasa vakit geçmez zaten🙈 Sağlıkla gelsinler de gerisi önemli değil ♥️♥️
Bsye16 Cansuyildirim 8 haftalikti ben hissetmeye başladığımda ama yumruk gibi toplanisi 12,13 haftalarda oldu ☺️
deletedmom309 Genelde bir ay sağ yumurta ertesi ay sol yumurta döllenmeye hazırdır. Hangi yumurtalığınız çatlamaya hazırsa döllenme oradan olacağı için bebek de orada büyür ve rahime ilerler. Yani yumurtalığın bebeğin cinsiyetinde bir rolü yok 😊