Bizde 15+3 olduk bugün 13 haftada erkek olduğunu öğrendim yavrumun inşallah sağlıklı ve hayırlı evlat olur hepimizin evlatları. Bende hissetmiyorum benimde ilk bebeğim olucak biran once hissetmek istiyorum . Bu arada ilk gittigimizde bizimki de uyuyordu ikinci gidisimde cikolata yedim bu seferde yerinde durmuyordu 😀😀