Nnurmehmet Arkadaşlar merhaba 18 haftalık hamileyim ve bugün kontrolde bebeğimin bağırsağında parlaklık olduğunu söyledi doktorum başına gelen var mı ? Biraz tedirgin olsum açıkçası down sendromu olma ihtimali olabilir mi inanın çok üzüldüm geldiğimden beri bunu düşünüyorum 😭😭😭😓
aslimutlu1 Nnurmehmet canım , ilerleyen haftalarda kaybolan birsey bu . Kalpte ve bagırsakta parlaklık görülüp ilerleyen haftalarda , kaybola biliyor . Stres yapma 👍🏻
betussa Nnurmehmet benimde 24. Haftada ayrintilida bagirsak parlakligi gözüktü amniyosentez onerdiler yaptirmadim ulerleyen haftalarda geçti daha dogum yapmadım 3 5 günümüz kaldı insallah saglikla dogarlar
Alisalpa Nnurmehmet kafana takma boş yere. Banada o haftamda söyledi ve karnımdan sıvı almayı teklif etti. Kabul etmedim. Şimdi hiçbirşey yok. Çok araştırdım herkes kayboldu yazmıştı bende umursamadım bir kaç kontrol sonra görülmedi zaten
Sedakemali Nnurmehmet merhaba hiç üzülmeyin ablama da öyle söylemişti ama ilerleyen haftalarda o patlaklık kayboldu.şimdi oğlu 3 yaşında gayet sağlıklı canavar gibi üzülmeyin kafanıza da takmayın 🙏
Nnurmehmet aslimutlu1 İnsallah gecer dedigin gibi canım ister istemez üzüldüm her türlü kabulüm o benim evladım ama insanın yine de canı sıkılıyor 😒
Nnurmehmet Alisalpa 2li testim temiz çıktı diğerlerine gerek duymamıştı doktorum bugün de bağırsak disinda başka biryerde sıkıntı görmüyorum perinatolojiye görünmelisin dedi haftaya gideceğim inşallah birşey çıkmaz da sağ salim kucağımıza almak nasip olur 🤲
aslimutlu1 Nnurmehmet brnde de amniyotik bant var . Rabbim kzuularımızı bize bagıslasın . Allah büyük .
Alisalpa Nnurmehmet bana birebir perinatoloji söyledi.. o yüzden meleğini üzme bunlar tek başına birşey ifade etmiyor. Bak başka birşey çıkmamış 🤗
Nnurmehmet Alisalpa Sağol canım içim rahatladı biraz 🌸 Aynı zamanda kızımızın olacağını öğrendik bugün daha fazla kafama takıp da kızımı üzmeyeyim en iyisi 😇 ALLAHım evlatlarımızı sağ salim bizlere bağışlasın 🤲🌸
Nnurmehmet aslimutlu1 Amin ALLAH seninde yardımcın olsun inşallah canım meleklerimizi bizlere bağışlasın 🤲🌸
Nnurmehmet Sedakemali Canım inşallah bizimki de kaybolur gider doktorum tek basına bir belirti degil ama yine de perinatologa görünmende fayda var dedi inşallah bende sağlıcakla kucağıma alırım yavrumu 🌸