MuhammedhafsanuriBetul Dün muayene oldum 36+ 3 2904 kilosu dedi bana normal geldi başka bir hamile tanıdığım ay çok az vs şeyler söyledi canik sıkıldı benim bir kızım var 3000 kilo doğmuştu bence bana bu gayet iyi geldi ama neymiş erkek daha iru olur bence gene erkek bebeğe göre az diyip durdu sınır oldum ona sağlıklı olsun kilo önemli değil dedim he he diye geçiştirdi sizcede normal değil mi
Tugceee123 MuhammedhafsanuriBetul benimkide 36+1 bugün gittim 2860 dedi doktorum gayet iyi dedi yani olması gereken erkek bebeğim benimde
sevgitekes MuhammedhafsanuriBetul benimki de 36+3 te 2920 ydi gayet normal haftasını beklerde 3 lerde doğar kız erkek bebekle ne alakası var
Hazelkrnz MuhammedhafsanuriBetul ben 23 gün önce doğum yaptım 37+2 günlükken.Kızım 2845 gram doğdu canım sizinkilerde normal.
Slnbsr MuhammedhafsanuriBetul ay boşverin milleti. Kendisinin kesin zayıf doğmuştur size laf ediyodur. Keyfinize bakın. Sağlıklı doğsunda gerisi mühim değil😘