Ftmrumys Arkadaşlar merhaba .. Tam 3 hafta 3 gün önce rahim filmi çekildim o ğünden beri düzenli ilişkimiz oldu . 17 Ekim adet gunumdu ama dün akıntı geldi pembe şekilde bugünde rengi kırmızıya döndü ve fazlalaştı ama yinede regl gibi değilim olmadan önce karın ağrısi yaşardım öyle birşey olmadı ve pedimi dolduracak kadar kan gelmiyor. Reglken fazla fazla gelirdi .sizce kan veriyimmi gebelik için hamile kalma şansım olabiirmi???
Mehtapakgl Ftmrumys canım yalnız rahim filminden 1 ay sonra hamilelik riskli. Bende çekilmiştim. Korunmaniz gerek dedi doktor . Hamilelik olmaması gerek demişti. Doktor söylemesi mi sana.
Ftmrumys Mehtapakgl hayır hatta tedaviye baslamayalim bu ay kendiliğinden hamile kala bilirisin dedi..
Mehtapakgl Ftmrumys bende başladım tedaviye. Rahim filminde sonra klomen ve estrofeme başladım. Ama dediğim gibi bir ay korunmamizi söyledi.