cerencabukol Merhaba arkadaşlar doğum yapacak annelerin heyacanını atması için bir nevi de olsa ben de yazmak istedim. Oğlum 10. ayında dünyaya geldi. Haliyle geç doğum olduğu için biraz korktuk ama annesine çekmiş sanırım ben de 10+5 de dünyaya gelmiştim. Eşimin işi yoğun olduğu için kayınvalidem de kalıyordum son 2 hafta özellikle gündüz zamanları kayınvalidem ve görümcemin yanımda olması çok önemliydi. Annem babam ablam kayınvalidem kayıngörümcem sürekli peşimdeydi ve bu bile beni haliyle fazlasıyla yoruyordu ama çok tatlı telaştı bunlar. Sabah 8 buçuk gibi suyum geldi doğum çantam hazırdı zaten. Bu arada arkadaşlar doğum çantanıza çok dikkat edin. Normal doğuma aldılar beni sezeryana gerek duymadılar. Oğlum geç doğum yaşadıği için anne karnına dışkısını bırakıp onu yemiş ve bi süre küvezde kalmak zorunda kaldı. Ben sağlıklıydım, oğlum da küvezden 1 hafta sonunda çıktı çok şükür. Doğumdan sonra tabiki ufak tefek ağrılar oluyor ama onun tek kokusuyla kendinize geliyorsunuz. Size tavsiyem ağrı çektiğiniz sıralar veya doğum sırasında bebeğiniz için aldığınız önceden yıkanmış bir kıyafeti yanınıza alın ve ona bakıp güç toplayın. Ben öyle yaptım daha giymediği minicik kıyafetiyle bile güç buldum, o kıyafet şu an oğlumun üstünde. (tabiki temizlendi) Allah herkesin yardımcısı olsun hepinizin sağlıklı bir doğum yaşamasını diliyorum...