semadag geçmiş olsun canım doğru bilgiyi sadece doktordan alabilirsin😔😔 13-14 haftamda bende de aynı sorun olmuştu hastalandığım gün doktor kontrolüm vardı dahiliye bölümüne gecikmeden gitmemi söyledi acile gittim kan idrar tahlili yaptılar temiz çıkmıştı serum vererek su eksikliğimi giderdiler. Bol su bol pirinçli yayla çorbası patates haşlaması ve muz ile 3 gün beslendim mide ağrım içinde çok çok ağrım olursa az içmek kaydıyla gaviscon vermişti kadın doğum doktorum