-_- Merhaba 18 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini hissetmeye başlamıştım fakat bugün hissedemiyorum Sol tarafıma yattım tatlı yedim yürüyüş yaptım ama hissedemedim tedirgin oldum sizce normal mi ?
Umutlubirkadin -_- O haftalarda bebeğin hareketleri çok düzensiz olur canım o yüzden bence endişe etme bizim hareketlerimiz 22. haftada düzene girdi hatta 26 haftalık olmamamiza rağmen bazen değişiyor hareketlerimiz 😌🙏 Iyi düşünki her zaman , iyi şeyler olsun 😌💕
tugcakkn -_- tatlı bişiler yiyip yastıksız düz bir zemine yatın o şekil daha net hissedersiniz bir de 27.haftaya kadar düzen olmaz endişelenmeyin birgün haraketli bir gün haraketsiz oluyorlar
Hilaliko Valla bende 21 haftalıgım bnm duzensız hareketlerı var bebegımın ama doktor24 e kadar normal dedı
Vera18 Bebeğin daha küçük hareketleri düzensizdir sürekli hissetmemen normal 😊 25ten sonra düzene girdi benim