Minikkus098 mayıs ayında oldum ankara tıp fakültesinde doktorum prof dr Cem Atabekoğlu. 4bin aldı. Tıp fakültesinde de özel odada kaldım refakatçili 3 gün toplam 270, onu hastaneye ödedik, 4bini hocanın muayenehanesine verdik sekreterine. Kimsenin laparoskopiye cesaret edemeediği 6 cm'lik yumurtalık tümörümü aldı laparoskopiyle. Çok şükür kurtardı Allahın vesilesiyle. Tekrar etme ihtimali ömür boyu var tabiki hiç bişeyin garantisi yok. Ama yumurtalığıma zarar vermeden temizledi.